دستگاه ضبط مکالمات تلفن جهت مستند سازی و ضبط مکالمه کلیه وقایع خط تلفن و صدای محیط استفاده می شود.با توجه به این که عمده استفاده کنندگان این سیستم مدیران هستند در نرم افزار شرکت تکسا سعی شده کلیه مستندات ضبط شده در محیطی بسیار کاربر پسند(USER FREINDLY) در عین حال یکپارچه (Rational Unified Process) طراحی شود به طوری که کاربر با حداقل آشنایی با کامپیوتر در کمترین زمان ,امکان جستجوی مکالمات بر حسب 14 فیلد مختلف از جمله شماره تماس ,مدت تماس ,تاریخ تماس و…. را دارد .در طراحی سخت افزار محصولات تکسا سعی شده علاوه بر استفاده از بهترین برندهابا استاندارد روز دنیا و قوی ترین پردازشگرهای سری ARM , از زبده ترین مهندسان ایرانی و خارجی استفاده شده است سیستم های در دو مدل مستقل از رایانه (stand alone)و وابسته به رایانه (pc based) موجود می باشد .

ضبط مکالمات چه کارائی دارد؟

بیشتر ارتباطات افراد مجموعه یا یک شرکت با تلفن می باشد و کنترل کارمندان مجموعه یک نیاز است . اگر میخواهید ماندگار باشید ابزاری برای این کار در نظر بگیرید . ما ابزار ی به شما معرفی میکنیم که کیفیت صحبت کارمندانتان را به صورت کامل مورد بررسی قرار میدهد و عملکرد کارشان را با شرح کامل نشان میدهد این محصول جهت کنترل و نظارت کارمندان ارائه میگردد و با توجه به آگاهی افراد مجموعه از نصب این سیستم در مجموعه به شما این ضمانت را میدهیم که کارمندان شما بر حسن برخورد و اطلاع رسانی صحیح خود توجه بیشتری داشته باشند .
به کامپیوتر وصل میشود یا رم دارد؟

دستگاه ضبط مکالمات کلیه مکالمات ورودی و خروجی را ضبط با توجه به نوع دستگاه میتواند یا بر روی کامپیوتر و یا رم داخلی خود ذخیره نماید البته در خطوط 4 خط به بالا پیشنهاد ما ذخیره اطلاعات بر روی رایانه می باشد که باعث افزایش کیفیت ضبط مکالمه و استفاده از امکانات مدیرتی بیشتر میشود .
طريقه نصب ضبط مکالمه در 2 مدل 1: رم خور 2: متصل به کامپیوتر چگونه است ؟
1: در دستگاه رم خور که نیاز به کامپیتر ندارد فقط کافیست خط تلفن و یک آدابتور را به پریز متصل نمائید ، دستگاه به صورت اتوماتیک بدون ایجاد نویز با کیفیت خوب مکالمات ،تاریخ ،ساعت و شماره تلفن را بر روی رم ذخیره و فقط کافیست رم را خارج نموده و در کامپیوتر و یا گوشی موبایل خود از اطلاعات استفاده نمائید .
2: در سیستم متصل به کامپیوتر خط های تلفن به دستگاه متصل شده و از طریق کابل usb به کامپیوتر متصل میشود و شما امکان کنترل آنلاین و دسترسی به گزارشات را دارید .

مشخصات فنی دستگاه ضبط مکالمه

  • امکان ثبت اطلاعات تماس بر روی اسم فایل صوتی
  • امکان گوش کردن به مکالمات بدون نیاز به نرم افزار اضافی شنود آنلاین
  • در ظرفیت های 1 الی 230 کانال ورودی
  • امکان ارتباط با انواع پایگاه داده ها
  • ارتباط از طریق کابل usb
  • امکان اتصال به میکرون و تجهیزات بی سیم
  • جریان مصرفی از روی خط حدود1/0 میلی آمپر
  • کوچکترین دستگاه موجود در کشور در ابعاد ذیل:
  • اندازه دستگاه از 1 تا 8 کانال در ابعاد 10*6 ارتفاع 1.5سانتیمتر
  • اندازه دستگاه از 12 تا 24 کانال در ابعاد 20*48 ارتفاع 3.5 سانتیمتر
  • اندازه دستگاه از 32 تا 64 کانال در ابعاد 20*48 ارتفاع 8.5 سانتیمتر
  • اندازه دستگاه از 80 تا 160 کانال در ابعاد 20*48 ارتفاع 17 سانتیمتر
  • منبع تغذیه از طریق ارتباط با usp
  • نرخ نمونه برداری KHZ16
  • توان مصرفی 100 میلی آمپر
  • دمای فعالیت 10 – تا 80 +

مشخصات سخت افزاری دستگاه ضبط مکالمه

  • دارای پرسسور قدرتمند ARM
  • ارتباط Online با دستگاه
  • دارای حافظه Micro sd
  • ثبت ( Caller ID ) FSK DTMF
  • حذف نویز و عدم ایجاد صدا در خطوط
  • دارای حافظه داخلی با ظرفیت 4 تا 32 گیگا بایت
  • امکان ضبط 160 ساعت بر روی 4 گیگ حافظه
  • ثبت تماس های نا موفق و ثبت کلید های ستاره مربع
  • عدم نیاز به نگهداری و حذف قطعات مکانیکی مانند فن
  • فشرده سازی مکالمات ضبط شده با فرمت Wave ، mp3
  • ثبت شماره گرفته شده به همراه تاریخ ، ساعت ، مدت ،هزینه تماس ها
  • امکان زمان بندی جهت ضبط صدای محیط وانتقال میکروفن بدون محدودیت فاصله
  • امکان تغیر حساسیت میکروفن به صدا و دستور ضبط و قطع ضبط با ثبت تاریخ و ساعت

مشخصات نرم افزار دستگاه ضبط مکالمه

  • امکان تنظیم ، جهت نمایش شماره روی کلاینتهای خاص و امکان تنظیم دسترسی کاربران به سیستم
  • اجرای نرم افزار به صورت مخفی و قفل گذاری بر روی فایل های صوتی ذخیره شده
  • امکان برقراری مکالمات امن با زدن کد های قابل تعریف و عدم ضبط مکالمه
  • امکان جداسازی مکالمات بایگانی بر اساس شماره داخلی ،مکالمات پرهزینه، مکالمات خصوصی ، مکالمات ورودی یا خروجی ، مکالمات با زمان بالا ،مکالمات گوش داده شده
  • امکان اتصال تحت شبکه بدون محدودیت کلاینت وتعریف تعداد خطوط متصل به دستگاه
  • نصب بر روی کلیه نسخه های سیستم عامل Windows 7, XP ,Server

مزیت استفاده دستگاه ضبط مکالمه

  • ارتقای کیفیت مکالمات کارمندان با توجه به احساس نظارت
  • آرامش فکری مدیر با توجه به اینکه در صورت عدم حضورش امکان ثبت وقایع و بازنگری آنها وجود دارد
  • درصورت بروزمشکل ومراجعه متقاضی ناراضی ازمکالمه با کارمند ، امکان بررسی وقایع به صورت مستند
  • کاهش تعداد و زمان مکالمات غیر ضروری
  • حذف تماس های شخصی کارمندان و افزایش توانمدی در انجام امور اداری

کاربردها دستگاه ضبط مکالمه

  • ارتقای امنیت سازمانی و عدم خروج اطلاعات محرمانه و اطلاعات مشتریان به رقبا
  • کنترل کارمندان جهت ثبت سفارش مشتری
  • پیگیری عملکرد و صحت ثبت سفارش مشتری
  • ذخیره لیست مشتریان بر اساس اطلاعات و تصویر در گروه بندی های مشخص

تضمین کیفیت دستگاه ضبط مکالمه

  • برای 138 مورد کاربرمانند ضبط ،پخش ،آرشیو،جوستجو،ارتباط شبکه و…مکالمات و 12مشخصه غیر عملیاتی مانند رفتار سیستم در زمان قطع و وصل برق دستگاه ،روی این سیستم حدود 4000 مورد تست تدوین ،اجرا و پیگیری شده است تا لحاظ کردن تمام شرایط ممکن در زمان طراحی تضمین شود .

قابلیت اتصال به انواع بی سیم

  • امکان اتصال بصورت چهار سیم ( بلند گو و میکروفن بطور جداگانه ) و یا استفاده از مبدل های صنعتی و یا نظامی جهت انجام ضبط بی سیم امکان پذیر می باشد.

مصرف برق بسیار پائین

  • سیستم های مستقل از کامپیوتر به علت کارکرد 24 ساعته یک دهم یک کامپیوتر برق مصرف می کند .

قابلیت نصب در رک و استاندارد های امنیتی

  • سیستم های تکسا با توجه به حجم کم امکان قرار گیری در رک های استاندارد را دارا می باشند .

استانداردهای دستگاه ضبط مکالمات تکسا

  • ارائه نام کاربری و رمز جهت ورود به سیستم
  • تنظیم زمان شروع و پایان کار به سیستم
  • شروع مجدد سیستم در صورت بسته شدن به وسیله کاربر غیر مجاز و تنظیم مجدد کارکرد سیستم
  • ارسال اطلاعات کارکرد و تنظیمات سیستم به ایمیل مدیر
  • با توجه به سطح امنیت مکالمات ضبط شده اصوات ذخیره شده فقط توسط نرم افزار قابل شنیدن بوده و با نرم افزارهای دیگر قابل باز شنوائی نمی باشد.
  • استاندارد TL9000 مدیریت کیفیت در صنایع مخابراتی
  • استاندارد ISO27001 امنیت اطلاعات
  • استاندارد لرزش : MILSTD 810F-Method 514.5
  • استاندارد شوک :51 65 MILSTD 810F-Method

راه اندازی دستگاه ضبط مکالمه
دستگا ضبط مکالمه تکسا به صورتی طراحی شده که نصب و راه اندازی سیستم توسط یک کارشناس تازه کار نیز میسر باشد .
سیم کشی ها به صورت انشعاب از خطوط تلفن گرفته و با سوکت تلفن به دستگاه متصل میشود و انتقال اطلاعات از دستگاه به کامپیوتر از میسر می باشد .USbطریق پورت
ارسال اطلاعات دستگاه ضبط مکالمه به ایمیل مدیرهشدار ورود کاربر ناشناسخاموش یا روشن شدن در ساعات غیر کاری و کنترل تنظیمات مربوط به ساعات کار سیستمتعریف کاربران دستگاه ضبط مکالمهاین سیستم با توجه به امکان مدیریت خطوط برای مدیر امکان اطلاع رسانی به کاربران را نیز دارد و می تواند بر روی سیستم کارمندان با محدودیتی که مدیر اجرا می نماید جهت نمایش شماره تلفن تماس گیرنده اجرا شود و کاربر اجازه ورود به قسمتهای دیگر را نداشته باشد .تنظیمات نرم افزار دستگاه ضبط مکالمهتنظیمات سیستم به صورتی نمایش می یابد که کابر به سادگی امکان تغییرآنها را داشته باشد.
اجرای نرم افزار به صورت اتوماتیک بعد از روشن شدن کامپیوتر
نمایش و یا عدم نمایش کالر آیدی بر روی صفحه نمایش برای تماس های ورودی و خروجی
ارتباط با سانترال و نمایش شماره داخلی
راه اندازی مجدد دستگاه به صورت اتوماتیک در صورت مواجهه با مشکل (RESTART)
سادگی استفاده از نرم افزار
نرم افزار تکسا در عین پیشرفتگی کاملا عامه پسند و به صورتی طراحی شده تا هر کاربری با حداقل اطلاعات کامپیوتری توان استفاده و ارتباط با سیستم و گزارشات را داشته باشد .
ارسال اطلاعات به ایمیل مدیر
هشدار ورود کاربر ناشناس
خاموش یا روشن شدن در ساعات غیر کاری و کنترل تنظیمات مربوط به ساعات کار سیستم
تعریف کاربران
این سیستم با توجه به امکان مدیریت خطوط برای مدیر امکان اطلاع رسانی به کاربران را نیز دارد و می تواند بر روی سیستم کارمندان با محدودیتی که مدیر اجرا می نماید جهت نمایش شماره تلفن تماس گیرنده اجرا شود و کاربر اجازه ورود به قسمتهای دیگر را نداشته باشد .
تنظیمات نرم افزار دستگاه ضبط مکالمه
دانلود نرم افزار ضبط مکالمه و بروز رسانی ها هر ماه منتشر وو در دسترس کاربران قرار میگیرد
تنظیمات سیستم به صورتی نمایش می یابد که کابر به سادگی امکان تغییرآنها را داشته باشد.
اجرای نرم افزار ضبط مکالمه به صورت اتوماتیک بعد از روشن شدن کامپیوتر
نمایش و یا عدم نمایش کالر آیدی بر روی صفحه نمایش برای تماس های ورودی و خروجی
ارتباط با سانترال و نمایش شماره داخلی و کنترل تلفن بر اساس شماره داخلی
راه اندازی مجدد دستگاه به صورت اتوماتیک در صورت مواجهه با مشکل (RESTART)
سادگی استفاده از نرم افزار دستگاه ضبط مکالمه
نرم افزار تکسا در عین پیشرفتگی کاملا عامه پسند و به صورتی طراحی شده تا هر کاربری با حداقل اطلاعات کامپیوتری توان استفاده و ارتباط با سیستم و گزارشات را داشته باشد .

ارسال اطلاعات به ایمیل مدیر
هشدار ورود کاربر ناشناس
خاموش یا روشن شدن در ساعات غیر کاری و کنترل تنظیمات مربوط به ساعات کار سیستم
تعریف کاربران
این سیستم با توجه به امکان مدیریت خطوط برای مدیر امکان اطلاع رسانی به کاربران را نیز دارد و می تواند بر روی سیستم کارمندان با محدودیتی که مدیر اجرا می نماید جهت نمایش شماره تلفن تماس گیرنده اجرا شود و کاربر اجازه ورود به قسمتهای دیگر را نداشته باشد .
تنظیمات نرم افزار
تنظیمات سیستم به صورتی نمایش می یابد که کابر به سادگی امکان تغییرآنها را داشته باشد.
اجرای نرم افزار به صورت اتوماتیک بعد از روشن شدن کامپیوتر
نمایش و یا عدم نمایش کالر آیدی بر روی صفحه نمایش برای تماس های ورودی و خروجی
ارتباط با سانترال و نمایش شماره داخلی
راه اندازی مجدد دستگاه به صورت اتوماتیک در صورت مواجهه با مشکل (RESTART)
سادگی استفاده از نرم افزار ضبط مکالمه
نرم افزار تکسا در عین پیشرفتگی کاملا عامه پسند و به صورتی طراحی شده تا هر کاربری با حداقل اطلاعات کامپیوتری توان استفاده و ارتباط با سیستم و گزارشات را داشته باشد

واحد فروش به ادرس های
http://taksacompany.ir
http://taksaco.org