طراحی لوگو شرکت های خودرو سازی و ماشین سازی
طراحی لوگوی شرکت های خودروسازی و ماشین سازی از اهمیت به ویژه ای برخورداراست زیرا این طراحی لوگو قرار است روی تک تک تولیدات و ماشین های این شرکت و حی شاید قطعات ماشین ها حک شود. شرکت های خودروسازی و ماشین سازی داخلی و خارجی از طراحی لوگو های مختلفی برای برندسازی استفاده می کنند. یک لوگو وقتی موفق یم شود که در کنار یک هویت و پروسه برندسازی منسجم و موفق قرار بگیرد. طراحی لوگو شرکت تویوتا، فورد، مزدا یا BMW چندان طراحی منحصر به فردی نیست اما وقتی در کنار یک نام و هویت و برند بزرگ و موفق قرار می گیرند به یاد ماندنی می شوند.
کانکس , دوربین مدار بسته ، دوربین مدار بسته ، تورلحظه آخری ، اتوبار, اتوبار غرب , اتوبار،
تخفیف ، cccamserver ، سئو سایت , باربری ، طراحی لوگو ، ترجمه مقاله ، انجام پایان نامه ، سئو ، طراحی سایت ، قالب وردپرس فارسی , قیمت دلار , ایمپلنت , درب اتوماتیک , کرکره برقی , راهبند , جک برقی ,



[URL=http://www.imenrahro.com/index.php/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C]درب شیشه ای[/UR, ماژول تابلو روان , پاور تابلو روان , ماژول قرمز , لیست قیمت تابلو روان , سنگ کورین ,
دوربین مدار بسته , دزدگیر



car-logo
طراحی لوگو شرکت های خودرو سازی
عنصر مشترک در تمام طراحی لوگو های شرکت های خودرو سازی سادگی است. استفاده از چند حرف با فونت ساده، و چند شکل ساده هندسی مانند دایره و مربع تمام اجزای طراحی لوگوی تویوتا، فورد، ائودی، سوبارو، مزدا، و بی ام و است. به نظر می رسد در طراحی لوگوی شرکت های خودروسازی آبی، مشکی، و سفید از رنگ های محبوب باشند. در مرحله بعد رنگ های قرمز و زرد را می بینید. آبی در طراحی لوگو رنگ حرفه ای هاست. آبی همچنین رنگ اعتبار و موفقیت است. مشکی رنگ قدرت و پیچیدگی است و سفید رنگ پاکی و خلوص است. پس میبینید چطور ترکیب این سه رنگ معناهای مثبتی را در ذهن مخاطب تثبیت می کند. هتل کایا لاله پارک تبریز، درب اتوماتیک ، راهبند ، کرکره برقی ، جک برقی ، درب شیشه ای ، کانکس ، ماژول تابلو روان ، پاور تابلو روان ، ماژول قرمز، قیمت ماژول LED ، عکاسی صنعتی ، آتلیه عکاسی ، کیف ، آتلیه کودک ، آتلیه عروس ، تابلو روان

iran-logo-car
رنگ های مهم دیگر که در طراحی لوگوی شرکت های ماشین سازی استفاده می شوند قرمز و زرد هستند که در طراحی لوگوی جگوار، میتسوبیشی، سیتروئن،فیا، رنو، فراری، شورلت، تویوتا، آتوپولونز، پونتیاک و هامر و پوما استفاده شده اند. در طراحی شرکت خودروسازی داخلی سایپا نیز از رنگ زرد استفاده شده است. زرد رنگ گرما و دوستی است اما زرد در لوگو رنگ هشدار نیز هست زیرا سوخت و ساز بدن را بالا می برد و هیجان می آورد. قرمز نیز رنگ هیجان و قدرت و خطر است. به نظر می رسد شرکت های خودروسازی داخلی در طراحی لوگو از علایم هشدار دهنده استفاده می کنند. ایران خودرو و پارس خودرو اما موفق تر عمل کرده و طراحی لوگو را براساس رنگ های آبی و سفید انتخاب کرد و حس اطمینان بیشتری را به مشتری القا می کند. یک رنگ محبوب دیگر در طراحی لوگوی شرکت های خودروسازی رنگ نقره ای یا همان سیلور است که رنگ نبوغ، خلاقیت، و تمرکز و پرستیژ است. ، آرایشگاه زنانه ، اجاره اسپیس ، قیمت اسپیس ، اسپیس ، غرفه سازی اسپیس ، خرید vpn ، iptv server ، چاپ و رایت سی دی ، سفر دبی ، تور دبی ، فروش لیزینگی خودرو ، فروش اقساطی خودرو ، فروش اقساطی خودرو ، فروش لیزینگی خودرو